Friday, February 4, 2011

kenduri oh kenduri

wah wah wah...kenduri org kami yang pulon lebih plak kan...kami suma munx camnyh. dilahirkan untuk pulun semata-mata..cakap punya cakap aku ta bagitaw pon depa nyh sapa noh.depa nyh sumanya kezen-kezen aku.mereka nyh sangat sangatlah terbaek.juz yang sebelah tue ja adek aku..urm aku nyh ampa taw ta yang mana satu??tgok yang paling cun tue..ak lah si baju hijau.cun arn??haha..ta cakap pon ak da taw..urm ceta pasai knduri nyh, ak sempat dok sat ja sbb aku tepaksa blk awai kerna disebabkan perot aku macam jebon..syok punya syok tetiba ja sentot.bebai teros aku..dala nk jumpa depa nyh suma susa..susa bebenor..maklomlah suma da hal masing-masing.tapi nak wat camna ag kan da kententuan dariNya.aku terima dengan redha...haha..sok suci aja...tapi ngak papa kok...ok la.ta apa da nak dibebelkan..bye!

No comments:

Post a Comment